miércoles, 10 de octubre de 2018

ELS COLORS I LA PUBLICITAT


Cada éspecie d'ésser viu percep el món d'una manera diferent. La manera de veure els colors canvia segons els ulls que els mirin,  per exemple, els gossos veuen en tons blaus, taronjes i grocs, en canvi, els humans podem veure unes 100 tonalitats diferents de colors, exepte els daltonics, si el grau de daltonisme és molt elevat confonen principalment el vermell i el verd.

La publicitat utilitza molts colors i cada un d'ells té un significat. Per exemple, el verd té un significant relaxant i refrescant, i per això és el color del logo de la marca de caramels Tic-tac.

Aquí hi ha un resum dels significats que poden tenir els colors:














Hi ha colors que es fan servir més en els anuncis com per exemple el vermell i el groc ja que són colors més vistosos i que acostumen a tenir un significat positiu, i d'altres que gairabé no s'utilitzen en els logos de les marques com per exemple el marró, Ja que la gent pensa que no és un color tan bonic.






Seguidament, escriurem quins significats té el color vermell.

No hay comentarios:

Publicar un comentario